maandag 23 februari 2009

Proost

Deze foto's van mijn vriendinnetje Levina heb ik gemaakt toen wij lekker in het zonnetje in Colmar wijn aan het proeven waren. Wij hebben hier enkele uurtjes doorgebracht en genoten van de heerlijke Elzaswijnen. De glaasjes wijn kosten maar 1,50 en ze waren allemaal erg lekker. Uiteraard heb ik er natuurlijk ook een heerlijk wijnpakket gekocht met de 3 lekkerste wijnen. Ik vind de foto's helemaal gaaf gelukt met op de ene de focus op het glas en bij de andere foto de focus op Levina.

Allereerst heb ik de foto gemat op wit papier. Voor de LO heb ik papier van October Afternoon gebruikt. Het oranje papier heb ik bewerkt met de edge distresser. Verder heb ik enkele stempels (hertje, boom, teksten) van de Creatie gebruikt en blaadjes en bloem van Prima Marketing. De letters komen van Kruidvat en heb ik bewerkt met een tekststempel. Vervolgens heb ik de LO afgewerkt met een getekend stiklijntje en twee stukjes zwart kant.



Details:

Geen opmerkingen: