maandag 26 april 2010

Secret Scraplift

Er is weer een nieuwe secret scraplift afgerond. Het was weer een hele uitdaging maar ik vond hem weer erg leuk! Dit keer was ik als tweede in het rijtje. Hier de resultaten van mijn groepje:

Hanny maakte het origineel:


Carla:


Mijn LO; De foto is gemaakt van een kunstwerk van Jeroen Bosch, dat te vinden is in Den Bosch. Deze kunstenaar maakte hele aparte schilderijen en kunstwerken, erg leuk om te zien! Voor de LO heb ik weinig papier gebruikt, een druk achtergrondvel doet al genoeg. Voor de letters van de titel heb ik chipboardletters beplakt met pagina's uit een leesboek.


Karin:


Gerdine:


Binnenkort heb ik nog meer om te laten zien....dan komt namelijk het nieuwe nummer uit van het magazine van Het Scrapbookforum. En daar sta ik voor het eerst met mijn werk in als nieuw DT-lid!! Ben benieuwd wat de andere dames hebben gemaakt!! Mijn werken zal ik zodra het magazine uit is ook hier even showen!!


Geen opmerkingen: