donderdag 9 december 2010

Sinterklaaskado

Het is al weer even geleden dat het pakjesavond was. Maar op het scrapbookforum kregen we allemaal het nieuwe online magazine in onze digitale schoen: een heerlijk kerstnummer. Het is zoooo gaaf geworden!!!

Als DT-lid kreeg ik een super leuk pakket met papier, stof, lintjes en stempels van Eline's Huis lijn toegestuurd.... jummie, wat een heerlijk spul is dat om mee te werken! De opdracht was er een kersteditie van te maken. Dus een kerst-LO en een andere kerstproject.

Ik maakte een winterse LO met een foto gemaakt in Parijs. De lichtjes in deze stad maken het in de winter een hele warme stad. Heerlijk om door de prachtig verlichte straten en parken te lopen wanneer het al donker is.



Naast deze LO maakte ik nog enkele kerstballen. De MDF-kerstballen kocht ik bij Your Zoap en toen Frences me de tip gaf hiermee te gaan werken met Eline's papier wist ik het... ze zijn helemaal goed gelukt en ze hangen nu voor mijn raam, een prachtig gezicht.



En als laatste maakte ik met Eline's stof een vilten uiltje. Ik maakte het uiltje binnenstebuiten, helemaal met de hand. Toen hij bijna af was heb ik hem omgekeerd en gevuld met kussenvulling. Uiteindelijk heb ik er met tacky-glue een buik, snavel en ogen van stof opgelijmd. Een erg leuke kerstversiering!



1 opmerking:

Irma van On a ladys Mind zei

Hallo Inge,

Ik zie dat je echt superleuke dingen maakt met paper scrapping. Ik ben op zoek naar iemand voor een interviewtje voor op mijn blog over digital én paper scrapping. Zou jij misschien wat vragen hierover willen beantwoorden en bijv. 4 van je mooite creaties willen mailen? eventueel met link naar je blog?
Ik kon geen contact formulier vinden. Maar mocht je geïnteresseerd zijn, zou je dan een mailtje naar ons willen sturen?

Groetjes,
Irma