dinsdag 8 februari 2011

Laat de lente maar komen....

Nou, die kerstboomfoto's hebben er nu wel lang genoeg gestaan, tijd voor wat nieuwe foto's. Ik ben erg druk de laatste tijd: begonnen met een fotocursus, scrapkamer aan het maken, de hal op aan het knappen en nog veel meer leuke dingen. Natuurlijk scrap ik ook nog af en toe al schiet het er af en toe wat bij in. Mijn scrapkamer begint al ergens op te lijken, kijk maar eens:



Dit vogelvoederhuisje (van Action) heb ik een tijdje geleden gescrapt. Ik ben wel toe aan de lente, gelukkig is het de laatste dagen weer wat minder koud, schijnt het zonnetje af en toe en de dagen worden minder kort... laat de lente maar komen!





1 opmerking:

Lotte zei

de scrapkamer ziet er echt super leuk uit zeg !!!
Misschien dat ik dit weekend ook meekom om hem te bekijken ;)
Groetjes Lotte