woensdag 16 maart 2011

kom binnen in mijn nieuwe hal!

Ik schreef een tijdje geleden dat ik mijn hal flink heb veranderd. Vorig jaar heb ik een nieuwe vloer gelegd en dat vroeg meteen om een helemaal nieuwe inrichting.

Photobucket

Roy maakte voor mij deze XL letterbak. Hij is 1 meter bij 1.40 meter en ik heb hem geschilderd in de kleur 'Clay'.

Photobucket

Photobucket

De letterbak staat nu vol met souvenirtjes en leuke herinneringen.

Photobucket

De gehaakte sprei kreeg ik van mijn oma, is het geen plaatje!

Photobucket

Het bankje kreeg ik van mijn ouders. De bank stond jaren aan de keukentafel bij mijn vader thuis toen hij nog klein was. Ik vond de bank zo leuk en bij mijn ouders stond hij maar ergens in een hoekje. Nu mag hij bij mij in de hal staan.

Photobucket

De prachtige, industriële lockerkast vond ik op Marktplaats. In mijn hal staat hij mooi, en hij is handig om jassen en tassen in op te bergen.

Photobucket

3 opmerkingen:

Interieur Inspiratie zei

Wat een prachtige hal. Super die letterbak met al die mooie herinneringen. En dat bankje daar ben ik echt jarloers op.
Je hebt met recht een "BINNENKOMST"

Boukje zei

Wat een mooie grote letterbak, leuk idee!
Ook je bijdragen voor het vorige magazine waren mooi zeg! (ik kan bij je vorige post geen berichtje achterlaten?)
Groetjes Boukje.

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

leuke blog heb je!!
Ik ga nog even verder neuzen';-))