maandag 16 april 2012

Knippen in Kaiserkraft Bonjour

Ik heb afgelopen weekend heerlijk zitten knippen in de lijn Bonjour van Kaiserkraft. Deze lijn heeft veel bloemen en vlinders in het papier zitten die erg goed uit te knippen zijn. Nou ja, het is een heel karwei maar dan heb je ook wat.


Ik heb als eerste het frame uitgeknipt en op een donker ondervel geplakt. Vervolgens heb ik de toren links en de bloemen onder de foto uitgeknipt. De bloemen heb ik vervolgens op sommige plekken los geknipt om ze beter onder de foto te krijgen. Verder heb ik nog een vlinder uit het papier geknipt.De bloemen en de vlinder heb ik met foamtape opgeplakt voor een mooi 3D-effect. Het frame achter de foto heb ik met de Silhouette Cameo gesneden. Het geheel heb ik opgevuld met roosjes en bloemen, parels, stempels en stickles.

Lieve groetjes,
Inge

Geen opmerkingen: