woensdag 26 september 2012

Boy

Het neefje van mijn vriend is echt een schattig ventje. Hier had hij last van zijn doorkomende tandjes en dus kreeg hij een doek om zijn hoofd gebonden. Lief toch!




Het papier van Echo Park Paper - This & That Charming vind ik typisch jongenspapier. De kleuren zijn erg mooi en er zitten veel leuke stroken en blokken in het papier die je los kunt gebruiken. Zo heb ik de vlaggenlijn onder op de pagina uit het papier geknipt. Het krullende touw heb ik vast gezet met kleine glue zots. Met de cop-a-dile big bite heb ik op enkele plekken in de pagina verschillende gaatjes gemaakt, aan de achterkant van de pagina heb ik contrasterend papier geplakt, ik vind dit altijd een erg leuk effect.

Gebruikte materialen van Creabest:

- papier: Echo Park Paper - This & That Charming
- Layered chipboard van This & That Charming

- kraft tag van Tim Holtz

- Glue zots

- Touw

- Crop-a-dile Big Bite


Lieve groetjes,
Inge

1 opmerking:

Margot zei

wat scrap jij gaaf! ik ga je volgen!