woensdag 7 november 2012

Amersfoort en een kaartje

Deze LO en kaartje heb ik nog helemaal niet op mijn eigen blog laten zien. Amersfoort is een erg mooie, verrassende en groene stad. Het papier van Prima - Meadow Lark past daar erg mooi bij.





Het papier heeft mooie pastelkleuren, om de kleuren nog beter tot zijn recht te laten komen heb ik alle randen geinkt met Distress Ink Tea Dye. De bloemen op het papier heb ik bewerkt met Stickles van Tim Holtz.




De bloemen op de kaart heb ik zelf gemaakt. Door 5 keer een bloem te ponsen of te snijden en deze elke keer een stukje kleiner te maken kun je een mooie bloem opbouwen. De bloemen heb ik daarna bewerkt met Stickles van Tim Holtz


Gebruikte materialen van Creabest:

- papier: Prima - Meadow Lark

- Chipboard Stickers van Meadow Lark

- Distress Ink Tea Dye

- Distress Stickles

- Medium brads pastel

- vellum

- Say it in crystals - Girl

- touw




Ga naar de website van Creabest

Ga naar de webwinkel van Creabest


Lieve groetjes,
Inge

1 opmerking:

Christa Perdok zei

wat maak jij een mooie layouts!!
we spraken elkaar laastst bij creabest, toen was er een demo met panpastels.