woensdag 6 februari 2013

A little bit of love in a bottle

Valentijnsdag komt eraan en ik vond het wel leuk om dit jaar zelf iets te maken. Normaal ben ik niet zo van valentijnsdag maar een zelfmaakcadeautje is wel altijd leuk om te geven!


Ik heb het glazen flesje met kurk gevuld met hartenspekjes en ben daarna het flesje gaan versieren. De onderrand en bovenrand heb ik beplakt met washitape, dit blijft veel makkelijker dan papier om de ronde vorm heenzitten, ideaal dus om een glazen potje mee te versieren.

Met de silhouette heb ik vervolgens de harten en de tekst gesneden. Het grote blauwe glitterhart heb ik met foam tape op het glas geplakt. Het roze hard en het witte hart heb ik ook met foam tape op elkaar geplakt en daarna met foam tape op het blauwe hard geplakt. Zo ontstaat er veel 3D-effect. De pijl het ik daarna schuin over het hart heengeplakt.


De 2 kleine hartjes en de bloem in de bovenrand heb ik met tacky glue vast geplakt. Ik heb hiervoor quick dry tacky glue gebruikt omdat dit sneller droog is en dat is wel handig op een glad oppervlak als glas.

Zo kun je van een glazen flesje een leuk ceadeau maken voor valentijnsdag, of een verjaardag, of zomaar, of....

Gebruikte materialen van Creabest:
- Glazen fles
- Washi Tape (de zwart-wit zigzag die ik heb gebruikt is momenteel helaas niet voorradig, de roze zigzag komt uit eigen voorraad. Dit is echter ook een erg leuke tape met hetzelfde effect.)
- Cardstock: zwart, wit en roze
- Roosje
- Foam tape
- Quick Dry Tacky glue
- Silhouette Cameo

Uit eigen voorraad:
- Blauw glitter cardstock, leuke alternatieven hiervoor zijn: Brookie Craft Vinyl, verkrijgbaar in diverse kleuren of zelfklevend glitter papier voor de Silhouette

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Lieve groetjes,
Inge

Geen opmerkingen: