maandag 6 juli 2009

Kadootje & nieuwe uitdaging



Afgelopen vrijdag werd mijn buurman 65 jaar. Aangezien in donderdagavond moest werken en dus niet op de uitnodiging van een avondje eten bij de Griek in kon gaan ben ik vrijdag een stuk vlaai gaan eten. Aangezien de buurman heel veel in zijn tuin is te vinden heb ik dit kleine bloembakje voor hem gemaakt. Het bloembakje vond ik bij Action, ik heb er twee theelichtjes in gezet maar er kunnen dus ook twee plantjes in. Hij vond het een erg leuk kadootje!



Daarnaast heb ik vandaag weer een LO gemaakt. Na het scrapkampioenschap van Creabest gingen zij weer verder met de laddercompititie. Na 5 Lo's (dus 5 punten) maak je kans op ene prijsje en zodra je het prijsje wint vervallen al je punten en moet je weer beginnen met opbouwen. Zo maakt iedereen elke week kans op een prijsje. Ik heb al een hele tijd niet meer meegedaan aan deze uitdagingen maar nu wil ik het toch weer oppakken. De uitdaging voor dit keer is: Maak een layout met als thema zomer. En dit is mijn uitwerking:





Geen opmerkingen: