vrijdag 3 juli 2009

And the winner is.....



De Creabest Scrapkampioen 2009 is bekend: Inge Geboers! Net als 16 andere scrappers was het haar gelukt om alle opdrachten te maken en daar alle punten mee te ontvangen. Op basis van de laatste opdracht is Inge als winnaar uit de bus gekomen. Haar uitwerking van de laatste opdracht voldeed goed aan de opdracht, ze liet goed zien waarom zij scrapkampioen zou moeten worden, door de journaling, foto’s en gebruikte technieken op de layout. De uitwerking zag er erg goed uit en daarmee heeft ze dan ook gewonnen.

Dit was de mail die ik binnenkreeg!!! Ik voel me zo vereerd dat ik deze wedstrijd heb gewonnen en ik ben echt super trost!!! Het was een ontzettend leuke wedstrijd en ik heb er 25 hele mooie Lo's aan overgehouden!! Creabest, nogmaals heel erg bedankt!!!

1 opmerking:

Margreet zei

Ook hier wil ik je nogmaals feliciteren met het behalen van de titel. Je bent een terechte winnaar, je hebt harstikke mooie lo's gemaakt tijdens dit kampioenschap. Veel plezier met je prijs!!!

groetjes, Margreet