maandag 19 oktober 2009

'Amis' & 'Wij'

Vorige week weer meegedaan aan een online crop op het forum. Het was een leuke schets en ik heb er de volgende LO van gemaakt. Het papier dat ik heb gebruikt is van verschillende lijnen en merken (Rouge de Garance, Sassfrass, Prima Marketing). Daarnaast heb ik mijn nieuwe stempelset gebruikt, ik vind het zo'n leuke stempels!!



Daarnaast heb ik deze week een LO gemaakt voor de uitdaging op de blog van Scraps. De opdracht die Hanny ons dit keer gaf was een LO met één vel dessinpapier en een stukje wit cardstock van 15x15. Verder mocht je alles gebruiken alleen niet meer papier. Ik vond het een leuke uitdaging en ben aan de slag gegaan met stempels, inkt, verf, nietjes en ponsen. Ik heb weer eens iets heel anders gemaakt dan ik normaal maak!




1 opmerking:

Karin zei

Leuke LO's allebei Inge. Heel anders dan anders, maar zeker wel heel erg geslaagd!
Groetjes,
Karin