maandag 5 oktober 2009

'Cherry Pie Event' en enkele scrapsels!

Afgelopen weekend was dan eindelijk het Cherry Pie Event in Venray. Ik heb zaterdagochtend twee hele leuke workshops gevolgd. De eerste workshop was van Nathalie Kalbach, wat een leuk mens is dat zeg!. Met haar hebben een gaaf tribute album gemaakt. Het album bestaat als basis uit twee CD's. Deze CD's hebben we eerste bewerkt met alcoholinkt en daarna met goud embossingpoeder. Het album is nog lang niet af maar hier alvast een klein voorproefje!



Daarna heb ik een leuke workshop gevolgd van de Amerikaanse stempelinstructrice Melodee! Ze ging ontzettend snel en we moesten flink doorwerken en ook dit album is nog lang niet af! We hebben de voor- en achterkant af en van binnen enkele pagina's bestempeld. Het wordt een erg leuk boekje waar zo'n 40 foto's in kunnen. Ik vond het leuk hoe ze van een standaardalbum toch net iets anders maakt door pagina's te veranderen in envelopjes, tags en pockets!



Melodee verkocht ook nog eens veel van haar reeds gebruikte stempels. Ik kocht van haar een stempelset met woorden en een leuke stempelset met rondjes! Ben er super blij mee en dat samen voor 20 euro!




Het was een ontzettend leuke middag waar ik leuke ideeën en technieken heb geleerd. En ik had een ontzettend leuk tafelgenootje, een Ierse vrouw die speciaal voor die weekend naar Nederland kwam.


Ook heb ik afgelopen week nog twee LO's gemaakt. Een LO voor de online crop, dit was een lift. Een ontzettend leuke lift om te maken! Het papier dat ik heb gebruikt is van Sass-Frass, daarnaast heb ik bloemen en blaadjes, 3Dverf, cardstock, inkt, nietjes, lint en een borderpons gebruikt!



Daarnaast heb ik een LO voor de secret scraplift op het forum gemaakt. Deze mag ik jullie helaas nog niet laten zien, maar een kleine sneak peek wil ik jullie niet achterhouden. Het was een moeilijk lift maar na wat veranderingen is het me toch gelukt en leuke LO te maken!




1 opmerking:

Anoniem zei

Zo je hebt niet stil gezeten Inge,wat een prachtige creaties heb je gemaakt,je sneak peak ziet erook al aardig uit,voor zover ik het kan zien,fijn dat je workshops geslaagd waren,fijn weekend,Joke.