donderdag 12 november 2009

Bordenrekje & Houten Kersthart



Een hele tijd geleden heb ik dit oude bordenrekje in m'n ouders' schuur gevonden en wit geverft. Ik wist al direct waar het moest komen hangen maar ik had nog niet genoeg geschikte spulletjes voor erop en eraan te hangen. Afgelopen weekend was ik op een super gezellig scrapweekend in Midlaren en daar heb ik allereerst een houten hart bescrapt. Daarnaast ben ik maandag en dinsdag lekker gaan shoppen in Breda en daar vond ik een super leuk winkeltje waar ik enkele leuke spulletjes vond zoals het hartje met belletjes, het rode hart, het vogeltje, het kruisje en het kleine metalen bordje. Gisteren heb ik dan ook direct het rekje opgehangen en hij is leuk!!! Ik zoek eigenlijk alleen nog één of twee mooie borden voor in dit rek.



Het houten hart vond ik bij Xenos. Ik heb het aan twee kanten bescrapt met papier van Mistletoe! Met dit mooie papier is het een echt kersthart geworden.



1 opmerking:

Bizzy @ home zei

Een heel mooi bordenrekje en het kersthart is prachtig geworden!