vrijdag 13 november 2009

Scrapweekendje Midlaren

Zoals ik in het vorige topic screef ben ik afgelopen weekend een heel weekend met 29 scrapvriendinnen gaan scrappen in Midlaren. De locatie was top, het eten was lekker en ik heb echt genoten! Het was weer een supergezellig weekend en ik heb veel gelachen en gekletst maar ook veel gescrapt. Hieronder dan ook de LO's die ik heb gemaakt in 2,5 dag tijd.

Een leuke kleurrijke LO op zwarte cardstock, altijd leuk!


Op deze LO heb ik lekker met glimmermist gespeeld, erg leuk om uit te proberen


Dit papier had ik al een hele tijd liggen en het was ook erg moeilijk om mee te werken. De letters zijn bewerkt met een letterstempel en gouden embossingpoeder. Ook het vogelkooitje en de blaadjes bij de bloemen op de rechterpagina zijn gemaakt met de gouden embossingpoeder.


Ook dit papier was niet erg gemakkelijk om te verwerken maar de LO vind ik weer erg mooi geworden. De foto is gemaakt in Amerstfoort in de lente, het is een rode beuk en het lijkt net of het herfst is op deze foto.


Deze LO vind ik ook helemaal leuk geworden, het papier vind ik prachtig!


Deze LO is gemaakt voor de weekendlift. Het papier is lekker druk en daarom kon ik de lift wat simpeler houden. Rechtsonderin zit bloembinddraad vastgemaakt met nietjes. Verder heb ik veel 'glazen waterdruppels' op de LO verwerkt.


Ook voor deze LO heb ik weer druk achtergrondpapier gebruikt. Veel bloemen maakt de LO dan ook helemala af!


Deze LO heb ik gemaakt met de papierlijn Porcelain, heerlijk papier voor foto's van in en rond mijn huis.


En de laatste is weer een spread met als achtergrond kraftpapier en lekker fel dessinpapier. Ook heb ik gebruik gemaakt van tranparanten sheets. De verschillende circkels op de achtergondvellen heb ik zelf gemaakt door gekleurde inkt en embossingpoeder.


8 opmerkingen:

Jill Boon zei

Hoi Inge,

wat heb je weer giga veel lo'tje gemaakt! Knap hoor. Ze zijn allemaal stuk voor stuk erg mooi geworden!
Enne...dat rekje met dat gescrapte kersthart is ook prachtig!

groetjes Jill

Unknown zei

Nou wat een prachtige kreaties weer Inge. Top meid.
Groetjes Wendy

Judith zei

Jeetje Inge, wat een berg weer! En allemaal even prachtig zeg!!

Groetjes Judith

marije zei

mooie lo's heb je gemaakt het afgelopen weekend.

Frences zei

Prachtig zeg!!! Heb ze natuurlijk in het echie mogen zien ontstaan. Ik dacht dat ik snel scrapte, maar wat jij doet, is helemaal gaaf. Niet te lang schuiven en twijfelen, gewoon doen, leuk om te zien! En ze zijn dus gewoon super mooi geworden!!

Fijn ook om bij jou aan tafel te hebben gezeten!!

Liefs Frences

Boukje zei

Tjonge wat een productie!! Knap dat je dat zo snel kunt! Ik heb er veel van gemist op het weekend. Mooie LO's!
Groetjes Boukje.

Becs zei

Hallo Inge,

Mooie creaties zeg!!

Volgens mij ben ik lid van hetzelfde forum als jij, alleen ben ik kort na mijn registratie de link kwijt geraakt... Zou je mij misschien de link van jouw forum willen geven?

Groetjes,
Rebecca

Karin zei

Eindelijk tijd om even te komen kijken hier. 11 stuks... mijn hemel. Ze zijn leuk hoor, dus snel en leuk! Het kan dus wel. Hihi, moet ik ook maar eens gaan proberen, was al heel blij met mijn 6 LO's.
Op naar een volgend weekend. Groetjes,
Karin