dinsdag 2 februari 2010

Toe aan de lente!

Ik ben de sneeuw en de kou nu echt beu! Laat de lente maar beginnen! Om alvast in de mood te komen heb ik gisteren alle winter/herfst spullen uit huis verbannen en heb ik lekker wat bloemen en plantjes gehaald. Even wat meer kleur in huis toveren!



De zijdenbloemen vond ik gisteren bij Intratuin en waren allemaal met 50% korting, meenemen dus! Heerlijk om bij de bloemist weer die mooie kleurrijke bloemen te zien staan!



Voor het raam staan nu twee vaasjes met blauwe druifjes. Het idee van het muziekpapier kwam ik tegen op het blog van Just Jeanette. Ik vond het zo'n leuk idee, mooie lintje erom en klaar!



Deze hyacint staat ook in een mooie bloempot met muziekpapier. De theelichtjes vond ik gisteren ook bij Intratuin, heerlijke kleur vond ik het!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een heerlijke gezelligheid bij je zeg,die eerste foto straalt je tegemoet,ook ik verlang naar de lente,heb weer lang zat binnen gezeten,je druifjes in het muziekpapier is heel leuk,al die leuke tips komen uit het woonblad Jeanne d`Arc living en dat is een super blad,kost wel 12 euro,maar daar vind je zoveel inspiratie in,misschien ken je het wel,fe theelichtjes vind ik ook super,fijne avond,groetjes Joke.