zondag 21 februari 2010

Canvas en heel leuk nieuws!!



Vandaag is een collega van me 10 jaar in dienst en dan wordt er altijd iets leuks gemaakt door de collega's. Meestal wordt er een lijst met foto's gemaakt maar dit keer werd mij gevraagd eens een leuke scrap te maken. En natuurlijk wil ik dat wel doen. Na heel lang zoeken heb ik eindelijk een paar foto's gevonden van haar en dus kon ik aan de slag. Ik heb een canvasdoek van 40x40cm gebruikt en heb daarbij een bijpassende antieke lijst gekocht bij Action. Het papier dat ik heb gebruikt is van o.a Scienic Route, heerlijke felle kleurtjes! Daarnaast heb ik bloemen gebruikt die ik van een bos heb gehaald van Action, knoopjes, een chipboard swirl, stempels en 3Dverf.



De swirls bij de bloemen heb ik eerst gestempeld met Stazon inkt en daarna heb ik de bolletjes 'ingekleurd' met zwarte 3Dverf, dit geeft een erg leuk effect! Ik ben heel benieuwd wat ze er van gaat vinden, morgen zal ik het weten want dan krijgt ze het!



En nog een heeel leuk nieuwtje: Afgelopen week kreeg ik een mailtje van Frences van Het Scrapbookforum of ik bij hun in het Design Team wilde komen. Ik hoefde er natuurlijk niet lang over na te denken en heb meteen JA! gezegd. Ik vind het echt een hele eer dat ik gevraagd ben! Ik kom vanaf nu dus in het online magazine van het forum....hoe gaaf is dat!! Ik ben er echt helemaal trots op!


3 opmerkingen:

Margreet zei

Hey gefeliciteerd met je plekje in het designteam van het forummagazine!! harstikke goed.
En nu aan de slag met de opdrachten voor het volgend magazine. Succes!!

groetjes, Margreet

Frences zei

Welkom in ons team hoor!!!! Je scraps zijn altijd heerlijk om naar te kijken, dus verheug me op de fijne samenwerking!!

Liefs Frences

Judith zei

Gefeliciteerd meisje!! Helemaal verdiend hoor, je maakt echte kunstwerken!! Een prachtige aanvulling op het magazine!!

Groetjes Judith