donderdag 9 februari 2012

Lachen naar het vogeltje

Vorig jaar mei waren Roy en ik een weekendje in Parijs. Onder de Eiffeltoren maakten we zelf enkele mooie foto's van ons samen. Op deze foto kijken we allebei naar boven, geen idee waarom en waarnaar maar het is wel een erg grappige foto geworden.





Deze LO maakte ik voor Creabest als gast-designer. Voor deze LO gebruikte ik het papier van Basic Grey: 'Kissing Booth'. De hartjes knipte ik uit het papier en stikte ik er per 2 hartjes op elkaar. De titel, het fotolijstje en de border onderaan de pagina sneed ik met de Silhouette Cameo. Verder gebruikte ik Washi tape, een bedeltje, eyelets, knopen en brads om het geheel af te maken. Als laatste voegde ik nog een beetje glitterlijm toe.


2 opmerkingen:

http://creatiesvandaantje.blogspot.com/ zei

Hoi Inge,
Je hebt er een hele leuke layout van gemaakt,en die harten vind ik erg mooi om te zien en het papier wat je gebruikt hebt zpast er helemaal bij
Groetjes Danielle

Anki zei

Wat 'n mooie creatie!