zondag 26 februari 2012

Winterse kleuren

'Whaaw' dacht ik, toen ik het papier zag van Kaisercraft: 'Sweet Nothings'. Wat een mooie kleuren en prints zitten er in dit papier. Voor deze lay out met een winterse foto van mijn zusje koos ik dan ook enkele winterse kleuren uit deze paperlijn. Deze lay-out maakte ik voor de webblog van Creabest.

Voor deze lay out inktte ik alle randjes van de stukken papier en heb ik de randen van het grote vlak gedistressed met de edge distresser van Tim Holtz. Het rood witte touwtje over de foto geeft een mooi kleuraccent aan de pagina. Aan beide zijden heb ik twee gaatjes gemaakt waar ik het touwtje doorheen heb gespannen. Met de Silhouette Cameo sneed ik enkele sneeuwvlokken.


1 opmerking:

Hobby Outlet zei

Hallo Inge,
Dat is inderdaad een mooie layout geworden en de kleuren zijn echt mooi...wat zal je zus hier blij mee zijn.
Groetjes Danielle