maandag 24 november 2008

Award!!

Jeeeeej, ik heb een blogaward gekregen van Margreet

Ik vind het echt heeel gaaf dat iemand mijn blog en scrapwerken wardeert en voel me dan ook helemaal vereert!!



Dit zijn de regels ervoor:

1. de winner may put the logo on their blog
2. put a link to the person who sent you the award
3. nominate 5 blogs for the award.

Ik kies voor:

Marieke Blokland : Omdat je onzettend leuke scrapsels maakt en daarnaast heel erg gave fimpjes!
Karin : Omdat je scrapstyle me erg aanspreekt!
Judith : Omdat ik me vaak laat inspireren door je werk!
Frences : Onze Scrapkoningin verdient natuurlijk ook een award voor haar leuke werk!!
Boukje : Omdat je erg leuke kaartjes en scrapsels maakt!

DIt zijn de 5 creatievelingen die ik een award wil geven. Het was een onzettend moeilijke keuze omdat ik onzettend veel leuke en mooie blogs volg!

Margreet, nogmaals heel erg bedankt voor de award!!


3 opmerkingen:

judith_1974 zei

Dank je wel!!! Ik voel me vereerd. Ik ga hem op mijn blog plaatsen.

Groetjes Judith

Karin zei

Wat leuk Inge dat ook jij mij de Award geeft. Ik ga het er gewoon weer bijzetten op mijn blog. Bedankt!

Groetjes,
Karin

Margreet zei

Graag gedaan hoor!!