zaterdag 15 november 2008

Bijoux doosjes

Vandaag heb ik twee oude doosjes omgetoverd tot Bijoux doosjes. De doosjes waren beplakt met stof en niet meer mooi. Ik heb het stof eraf gehaald en vervolgens het hele doosjes 'ingepakt' met wit papier. Dit om het doosjes toch weer wat te verstevingen. Vervolgens heb ik ze met papier beplakt en verder opgeleukt.

Doosje 1:


Doosje 2:


Details:



Ingredienten:
papier: Basic Grey "Phoebe", blokje Action (zwart/wit papier); bloemen, ornamentjes van Blokker, 3D verf, vlinder en bloemenstickers van Action, stempel van Prima Marketing "Build-a-frame", fiber.

3 opmerkingen:

Boukje zei

Leuke doosjes geworden Inge! Ik vind de zijkanten ook leuk, mooi papier! En de vlinders zijn mooi!

Groetjes Boukje.

Margreet zei

Harstikke mooi Inge!! Je brengt me wel op een idee!!

Karin zei

Mooi zeg en die hartjes van de bloemen zijn prachtig!