zondag 16 november 2008

spread Efteling - uitdaging 6 Creabest

De opdracht was dit keer: gebruik minimaal 5 verschillende lintjes...in totaal heb ik 25 verschillende lintjes gebruikt. Voor de pagina heb ik papier van Rouge de Garance gebruikt. Verder heb ik op transparten sheets gestempeld en buttons, lintjes!, gelpen en nietjes gebruikt. Het woord 'efteling' is gestempeld en de rest van de journaling heb ik geprint met het lettertype 'Partyballoons'

De kleuren van beide pagina's zijn in het echt hetzelfde. Nu verschillen ze omdat de eerste pagina overdag in gefotografeerd en de tweede terwijl het al donker was buiten.

Deel 1:




Deel 2:



Spread:



Enkele details:

2 opmerkingen:

Margreet zei

Hele mooie spread heb je gemaakt van de opdracht!! Mooie kleurtjes ook.

Margreet zei

Inge, je krijgt van mij de kreativ award. Kijk maar even op mijn blog.