donderdag 2 april 2009

eerste foto's huisje!

Gisteren eindelijk de sleutel van mijn huisje gekregen. Omdat ik er direct ben gaan wonen heb ik gisteren veel schoongemaakt. Het was goed te zien dat er zo'n half jaar niet in is gwewoond, heel veel oud stof! De keuken, wc, badkamer en kleine slaapkamer zijn nu schoon. Vandaag heb ik nog het balkon geschrobd, dit was ook erg nodig want er zat veel groene aanslag op de vlonders. Nu kan ik weer heerlijk van de zon genieten. Ook heb ik vandaag de deur en raamkozijnen van de woonkamer/keuken geschuurd en alles weer stofvrij gemaakt. Ondertussen nog naar de bouwmarkten geweest om leuke behang voor de slaapkameruit te zoeken. En de buurvrouw kwam nog een welkomskadootje brengen (leuke narcisjes). Morgen de grote slaapkamer (één deur en één raam) schuren en daarna kan ik beginnen aan de deuren op de twee overlopen en de hal. Eerst ga ik nog de wc, de badkamer en het eerste halletje wit schilderen want ook dat is hard nodig. Het begint dus NU al op te schieten....

Hierbij een paar 'before' foto's. De 'after' foto's zullen snel volgen!







7 opmerkingen:

Karin zei

Ik ben heeeeel benieuwd hoe het er over een paar weken uit ziet. Als je net zo snel schildert als je scrapt, dan komt het helemaal goed! Heel veel succes ermee en geniet lekker van je eigen stekje hoor.

Margreet zei

Wat leuk om je huisje even van binnen te zien. Wat heb je een mooie badkamer!! Ik ben zeer benieuwd hoe het er uit gaat zien als al je mooie spulletjes erin staan. Succes met klussen!!

Wendy Swenne zei

Wat een leuk huisje Inge! Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien als het geverfd en behangen is. En hoe je nieuwe 2e handsspulletjes erin gaan staan.

Succes met verder klussen.

Alma zei

Een leuk huis Inge! Ben heel benieuwd hoe het er straks uit gaat zien!

Anoniem zei

Hoi Inge dat ziet er lekker ruim uit allemaal,ben ook erg benieuwd naar wat je ervan gaat maken,dus hou je blog goed in de gaten,heerlijk he alles naar je eige zin maken,bij ons schiet het ook aardig op,heb helaas geen goed internet zelf nog,dus kan geen nieuwe foto`s plaatsen van hoe het er hier al uit ziet,ik wens je nog veel klus en inricht plezier,groetjes Joke.

Rutha zei

Daar kun je vast wel wat leuks van maken!! Dat gaat helemaal goed komen met je leuke meubelen enz. Heel veel succes met klussen!! En ben zéér benieuwd naar het eindresultaat!!

Boukje zei

De keukenmuren glimmen al, haha, je hebt goed je best gedaan! Leuk om zo steeds foto's te maken, kun je mooi zien hoe het steeds verder komt!
Groetjes Boukje.