maandag 27 april 2009

Nieuwe vorderingen huisje

Afgelopen week ben ik weer lekker bezig geweest in mijn huisje. Ik heb de laatste tijd heel wat accessoires oververhuisd van mijn ouders naar hier en heb natuurlijk nog het één en anders bijgekocht. Bijdezen dus weer een aantal nieuwe foto's:

De slaapkamer; op het bed heb ik nog een heel aantal kussentjes gelegd en bij het voeteneind staat mijn dekenkist


Ook het kastje heb ik nu wat aangekleed


Deze nachtlampjes vond ik laatst bij de Ikea en het leuke verzilverde setje heb ik twee jaar geleden op een 'vide grenier' ofwel rommelmarkt in Frankrijk gekocht


De mooie plaat met engeltjes en de kan vond ik vorig weekend in een heel leuk woondecoratie/brocante winkeltje in Amersfoort


Deze sidetable hoort bij de grote kledingkast die in de woonkamer staan. Deze sidetable staat nu op de overloop op de 1ste verdieping. De schilderijtjes zal ik nog ophangen


Dit mooie verzilverde setje vond ik vorig jaar in een leuke winkeltje bij mijn ouders in de buurt, zij vond het weer in Frankrijk!


Dit leuke dienblad op pootjes vond ik een tijdje terug bij Kruidvat. Het roomstelletjes en de kaarskandelaar heb ik bij de kringloopwinkel gekocht en het peper en zoutstelletje heb ik in hetzelfde winkeltje gekocht als de theepot met roomstelletje van de vorige foto!


Vandaag heb ik bij Intratuin een grote plant gekocht voor in de woonkamer. Een mooie plant die weinig aandacht nodig heeft...ideaal!


Van een vriendin kreeg ik deze rode keukenspulletjes voor mijn verjaardag. Het rekje kreeg ik van mijn tante en heb ik nu wit geverft en ook mijn blikken verzameling is nu in de keuken terug te vinden. Dit alles fleurt de boel lekker op!



Deze gave interieursticker kreeg ik vorige week binnen met de post en ik heb hem direct op het houten schot geplakt dat de keuken van de woonkamer scheidt. Ik heb tevens een leuk kantengordijn gekocht bij Ikea welke ik voor deze balk wil hangen om de scheiding wat duidelijker te maken

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw Inge wat wordt het mooii. Echt helemaal Inge. Geweldig om te zien dat je met allerlei verschillende dingen je hele huis leuk kunt inrichten. Slaap je al goed daar??

Groetjes Wendy

Anoniem zei

Geweldig Inge wat zal jij trots zijn op je mooie paleisje,hou ook van de stijl die je hebt,heerlijk al die frutsels,lekker genieten hoor van je huisje,groetjes Joke.

Karin zei

Wat een ontzettend leuke dingen heb je als decoratie gekocht zeg. Houd wel van dat oude zilver enzo. Ben benieuwd naar je bank enzo.

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Wat gezellig zeg!!