zaterdag 27 juni 2009

finaleopdracht Creabest

Eergisteren zat de volgende opdracht in m'n mailbox:

Finaleopdracht:
Maak een layout waarmee je laat zien waarom jij de Creabest Scrapbookkampioen 2009 moet worden. Je bent helemaal vrij om dit te doen op jouw eigen manier.

Let op! Met deze opdracht kun je maar liefs 5 punten verdienen. Ook is bij een gelijke eindstand deze opdracht bepalend voor wie er wint. Doe je best!

En nu de beslissende opdracht op de mail stond moet ik diep gaan nadenken. DIrect dacht ik aan het idee om alle gemaakte LO's te verwerken maar heel veel kandidaten gebruikten dat idee...ik heb het dus op m'n eigen manier verwerkt. De foto voorop is gemaakt op mijn balkonnetje en alle 24 LO's staan erop. Als je het miniboekje uitklapt zie je eerste alle LO's en op de pagina erna staat geschreven wat ik van de kampioenschap vond. Het is een LO in mijn eigen stijl, kleurrijk, met veel dingen te zien, lekker vol maar toch overzichtelijk!



Geen opmerkingen: