zondag 2 augustus 2009

2 nieuwe LO's

'My home sweet home'
Met de papierlijn 'Porcelain' van BG en chipboard huisjes van Scenic Route heb ik deze LO gemaakt. Ik vind het prachtig papier om te gebruiken bij foto's van m'n huisje. De doodsles van steentjes zijn van Prima Marketing. Het was één grote doodle die ik uitelkaar heb gehaald en zo los heb verwerkt.



Rood met witte stippen
Deze LO heb ik gemaakt vor de 23ste uitdaging van de laddercompititie van Creabest. De opdracht luidde: gebruik minstens 6 pijlen. Ik heb de pijlen in de border rondom de LO en in de rechterbovenhoek verwerkt. Ik heb verschillende papierlijnen gebruikt. Daarnaast heb ik bloemen en 3D verf gebruikt en het geheel afgemaakt met doodles.



1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Inge prachtig je lo`s,mooie kleur gebruik en details,ik heb een award voor je op mijn blog staan,groetjes Joke.