zondag 30 augustus 2009

Wat zou er onder zitten??

Toen ik het huis kocht was werkelijk alles geel. Alle raam en deurkozijnen, de trapleuningen, de deurknopjes van de keukenkastjes en zelfs de vloer in het toilet. Alle raam en deurkozijnen zijn al geverft. De trapleuningen moeten nog gebeuren maar vandaag was dan ook echt de vloer in de wc aan de beurt... Er lag namelijk een geel zeil in wat helemaal gebobbeld was.



Mijn buurvrouw vertelde me laatst dat er origineel een bruine tegelvloer onder ligt dus die zou ik tegen moeten komen. Maar in welke staat? Toen ik het zeil eruit trok zag ik dat er nóg een zeil onder lag. De bovenste zeillaag was er met dubbelzijdige tape opgeplakt...geen wonder dat het gaat bobbelen!!



En ja hoor, na de tweede laag zeil kwam ik de bruine tegenvloer tegen in uitstekende staat. Even op m'n knieën alle lijmresten verwijderd en ik ben weer een stukje geel kwijt!!! Deze tegelvloer is toch veel beter dan geel toch? Zodra we een nieuwe laminaatvloer in de hal gaan leggen zullen we het oude laminaat van de hal op de wc leggen....en tot die tijd heb ik een bruin tegelvloertje. Ziet er toch prima uit?!





1 opmerking:

Anoniem zei

Haha wat kunnen sommige mensen toch kliederen he,om gewoon dingen over elkaar heen te plakken,maar jij zit er mooi mee,maar je hebt het voor elkaar en dit ziet er idd beter uit,gezellig toiletje hoor,groetjes Joke.