woensdag 9 september 2009

Klussen en workshop



Sinds maandag heb ik eindelijk vakantie. Maandag en dinsdag heb ik al de hele dag op een 2,50 meter hoge steiger gestaan want de buitenkozijnen van mijn huis waren aan een grote beurt toe. Kleine delen van de kozijnen waren rot en dit moest grondig aangepakt worden. We zijn al een eind op weg en één kozijn heeft gisteren de eerste laklaag gekregen. Hier wat foto's van één van de rotte plekken:





En gisteravond was het ook nog even tijd om te scrappen. Ik had me vorige week nog even opgegeven voor een workshop in Venlo bij Special Memories. Het was een workshop van Jen Starr en was erg benieuwd. Het was erg leuk en gezellig en we hebben een erg gaaf album gemaakt. Het album bestaat uit 4 Acrylbladen, 4 tranparanten paintables van prima Marketing, twee zelfgemaakte bladen, bloemen van Prima, inkt, verf en 3D verf van Ranger. Het was erg leuk om eens met transparanten te werken want dat die ik eigenlijk nooit...en nu weet ik hoe ik dit gemakkelijk kan doen en verwerken. Hier vast twee foto's van het album. Het moet echter nog helemaal afgewerkt worden met embellies, bloemen en natuurlijk foto's!



1 opmerking:

Anoniem zei

Zo idd Inge daar moest nodig wat aangedaan worden,het ziet er gelijk al wat beter uit en je album ziet erook al aardig uit,groetjes Joke.