dinsdag 29 september 2009

Overloop aangepakt!

Vorige week hebben we dan eindelijk de laatste dingetjes gedaan op de overloop bij de slaapkamers. Enige tijd geleden had ik de muren en het plafond al geverft. De muur tussen de twee slaapkamerdeuren was echter niet goed meer, het pleisterwerk begon eraf te komen. Dit heeft m'n vader vorige week eraf gehaald en opnieuw gestuct en daarna heeft mijn moeder het behangen met hetzelfde behang als op de slaapkamer. Een mooie spiegel ertegenaan (zelf goud gespoten) gehangen. In het trapgat nog twee mooie canvasdoeken gehangen die ik vond bij Action (passen precies bij mijn stijl al zeg ik het zelf) Nog wat metalen Franse lijstjes tegen de muur en de overloop ziet er alweer een stuk gezelliger uit! Op de metalen koker aan de muur (hier lopen leidingen achterdoor) kan ik verschillende spulletjes zetten! In het trappengat hangen natuurlijk nog enkele ingelijste scrapwerken. De lijsten komen van de Action en zijn eigenlijk voor canvasdoeken maar een LO past er ook mooi in. Zoals je ziet is de trap nog niet gedaan...want de leuningen zijn nog geel (aaaargggg!!!), deze is volgend jaar aan de beurt!




2 opmerkingen:

Christel zei

Ondanks de nog gele leuning vind ik het een erg mooi trappengat worden zeg! Leuk al die lijstjes!

Groetjes Christel

Anoniem zei

Dat ziet eral stukken gezelliger uit,leuk je eige werkjes aan de muur,en de leuning,ach alles op zijn toch en het valt niet eens op,nu je wat dingetjes hebt opgehangen,groet Joke.