maandag 28 september 2009

Mijn nieuwste vondsten!



Vandaag weer even gaan shoppen bij de plaatselijke kringloop. Daar vond ik deze mooie lijst. Ik had al een kleine variant maar nu ook een grote en die heb ik meteen opgehangen in de woonkamer! Vind deze tekeningen zo mooi!



Daarnaast vond ik er nog enkele mooie knopen. Ze waren 1 euro per vol buisje...dt is nog eens goedkoop!


En bij Action vond ik deze bloemen, deze ga ik gebruiken met scrappen, hoe?


Zo: door ze helemaal uit elkaar te plukken. Een tip van Boukje!


1 opmerking:

Anoniem zei

Zo je hebt mooie spulletjes gevonden,het schilderijtje is zekers erg mooi,je krijgt zo een hele verzameling en de knoopjes zijn super,dat is echt geen geld en de bloemen is echt een goed idee,ik heb ook een bak vol van Action bloemen en klimop,is ook heel leuk,geniet van je gezellige hoekje en veel plezier met je knutsel spulletjes,groetjes Joke.