vrijdag 5 maart 2010

Zilver en een beetje Marokko



Dit ontzettend mooie zilveren setje heb ik twee jaar geleden van mijn moeder gekregen. We vonden zo'n setje in een heel leuk winkeltje, maar mijn moeder kaapte het voor me weg. Maar toen had ze de eigenaresse gevraagd haar te bellen als ze nog zo'n setje zou hebben en dat was deze dus!



Afgelopen week heb ik het setje maar weer eens met zilverpoets opgepoetst en nu glimt het weer. Ik heb er een lentetafereeltje van gemaakt met plastic bloemen die ik voor nog geen euro per setje van ongeveer 10 bloemen vond bij het tuincentrum.




Daarnaast heb ik een stukje zijden lint en een vogeltje erbij gezet. Het vogeltje kocht ik rond de kerst voor in de kerstboom maar ik heb het gisteren maar weer uit de kast gehaald, want het kan natuurlijk ook perfect bij de lente!! Is het geen schattig vogeltje?

De glaasjes heb ik al jaren...ik vond ze perfect passen bij dit zilveren setje...een beetje Marokkaanse stijl vind ik het!


2 opmerkingen:

Margreet zei

Dat ziet er erg leuk uit Inge. Gezellig!!!

Fijn weekend.

groetjes, Margreet

Anoniem zei

Hallo Inge,

Ik heb even op je website gekeken en het zag er super uit!
Nu ben ik zelf op zoek naar een zelfde soort dienblad op pootjes..
waar heb je deze gevonden?

Je mag mij evt mailen:
irma.k@live.nl

Alvast bedankt.

Groetjes, irma