woensdag 10 maart 2010

Color My Kitchen



Ik ben momenteel helemaal in de lente-sfeer. Dus ik ben in het hele huis (nog!) meer kleur aan het aanbrengen, zo ook in mijn keuken! Het kleine krukje zag ik staan bij de kringloopwinkel en zo'n krukje zocht ik al een tijdje. Toen ik thuis kwam zag ik onder het krukje een naam staan met een cijfer. Iemand heeft dit krukje ooit zelf op school gemaakt en kreeg er een 7,5 voor, Chapeau!! Ik heb het grijs geverft (stijlkleuren van Gamma, kleur Steen) en nu staat het op de keukentafel.



Op het krukje staat een oude kandelaar met drie kleuren kaarsen erin. Gelukkig zit er hier in het dorp een grote Intratuin die deze kaarsen per stuk verkoopt...



Daarnaast twee vaasjes met kunstbloemen. Het kleine vaasje kreeg ik ooit kado bij een bestelling via een internetwinkel en het andere vaasje vond ik een tijdje geleden bij een kringloopwinkel in het dorp. Naast de kunstbloemen in de vaasjes liggen er nog twee kunstbloemen. Dit was een grote bos die ik helemaal stuk heb geknipt om zo losse bosjes te krijgen.



Een lekker kleurig en fleurig geheel. Onder het krukje liggen twee hele leuke kookboeken, want in een keuken horen toch kookboeken?! De boeken hebben zo'n leuke titel en vooral ook hele leuke recepten!



Een echt lenteplaatje zo, vinden jullie niet??


Geen opmerkingen: