zaterdag 6 maart 2010

Keukenrekje



In mijn keukentje hangt dit leuke handdoekenrekje. Ik kreeg het vorig jaar van mijn tante, ze had het nog op zolder gevonden. Een verflaagje doet dan wonderen! De leuke handdoek en theedoek in het rood, samen met het theelichtje en de pannenlappen kreeg ik vorig jaar van een vriendin met mijn verjaardag! Wat een goede keuze was dat zeg! Nog wat leuke blikjes erbij, een paar mooie schaaltjes die ik vond bij de kringloop, een oud vergiet en een taartrooster (ook allemaal gevonden bij de kringloopwinkel) en het rekje is helemaal compleet.



Maar tot deze week vond ik dat er nog iets ontbrak...dat was het lieve lintje om het randje van het rekje! Nu is het helemaal af! Heerlijk om zulke leuke hoekjes te creëereen in je huis!!

2 opmerkingen:

Judith zei

Wat een superrekje is het geworden!!!! Jij moet styliste worden!!!!!!!

Groetjes Judith

Frences zei

Wat leuk gedaan zeg!! Houd dan niet van rood, maar als ik dit zo zie, kan het niet anders dan huiselijkheid en gezelligheid uitstralen, leuk hoor!!