woensdag 12 juni 2013

A Great Day @ De Veluwe

Gebruik maximaal 25% van het basisvel en laat 75% van het vel leeg, dat is in het kort opdracht 11 voor het scrapkampioenschap van Creabest. Een leuke opdracht maar hij kan ook erg moeilijk zijn! Ik maakte een inspiratie lay out voor de deelnemers aan deze wedstrijd:


Ik heb voor deze lay out het papier van Echo Park: Oh, snap! gebruikt, super leuk papier met mooie stickers. Verder heb ik nog wat embellishments gebruikt, de pijlen en enkele die cuts zijn van Pink Paislee.






De pijlen van de lijn 'Luxe' van Pink Paislee zijn super leuk om te gebruiken. De pijlen zijn allemaal wit met zilveren strepen. Als je de pijlen kleurt met Distress Stain of Distress Ink en ze daarna afveegt met een babydoekje blijf je de zilveren lijnen zien en zijn de witte delen in de kleur die je maar wilt. Ik heb voor de pijlen Distress Stain gebruikt. Naast pijlen zijn er ook hartjes en sterren verkrijgbaar.




De foto heb ik op een heleboel velletjes tissue wrap paper geplakt, super leuk om toch een 3D effect te kijken op een LO waar je weinig papier op gebruikt. De foto komt zo nog beter naar voren, letterlijk en figuurlijk!

Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier: Echo Park Paper - Mini-collection - Oh Snap!
- Witte cardstock
- Oh, Snap - Stickers
- Die-cuts Pink Paislee Cottage Farms - Ephemera
- Pink Paislee Luxe Chipboard Shapes Arrows
-  Tissue Wrap White
- Distress Stain Crushes Olive (stain in momenteel niet beschikbaar in de webwinkel, de distress ink in deze kleur is wel nog leverbaar)

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Lieve groetjes,
Inge

Geen opmerkingen: