maandag 10 juni 2013

Sterren van de HEMA!

Tijdens een groot personeelsfeest van HEMA was het thema 'A tribute to....'. Voor deze avond hadden alle medewerkers van ons filiaal een t-shirt aan met daarop de tekst: 'De sterren van HEMA'.



Voor deze lay out heb ik het mooie, vrolijke papier van Pink Paislee - Cottage Farms gebruikt. Bij deze lijn zitten allerlei leuke extra's zoals de die cuts die ik heb gebruikt. Een heel zakje vol allemaal leuke papieren vormen welke je goed kunt gebruiken op je lay out of op je kaart.



 


Met de Silhouette Cameo heb ik uit wit cardstock een achtergrond van pijlen gesneden. Deze heb ik op mijn basisvel geplakt. Daarna heb ik een indeling gemaakt met enkele stukken papier en een foto. Ik heb vervolgens een aantal die cuts gebruikt om het geheel aan te vullen, sommige in z'n geheel, sommige heb ik eerst door midden gesneden. Enkele vormen heb ik opgeplakt met foam tape voor meer diepte in de pagina.

 


Om het thema 'sterren' te benadrukken heb ik de Mistable sterren van Pink Paislee gekleurd met de Paint Dabber Gold, een hele mooie gouden verf!


Gebruikte materialen van Creabest:

- Papier: Pink Paislee - Cottage Farms
- Cardstock wit
- Die cuts: Cottage Farms - Ephemera
- Silhouette Cameo
- Yearbook Mistable Thickers Shapes Stars
- Ranger Acrylic Paint Dabber Gold
- Distress Ink Tea Dye

Silhouette Store:
- Chevron Background


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Lieve groetjes,
Inge

Geen opmerkingen: