zondag 20 januari 2013

'1985'

De papierlijn Eclectic Everyday van Echo Park Paper staat vol met leuke printen en plaatjes. Een erg leuke lijn om een feestelijke lay out mee te maken, maar je kunt er ook een leuke vintage lay out mee maken. Ik kwam in mijn fotoarchief deze foto tegen: samen met papa en mama in het carnaval festival van de Efteling.


Om het papier beter tot zijn recht te laten komen en het een beetje vitage look te geven heb ik alle randen met Distress Ink bewerkt en heb ik de randen van het papier met de luchtballonnen met de paper distresser bewerkt. De zwarte spetters op de pagina zijn gemaakt met India Ink. Toen de lay out helemaal was opgebouwd heb ik met een zwarte fijnlijner een rand om de lay out getekend. Gewoon uit de losse pols, het hoeft niet altijd een strakke lijn te zijn. Hiermee kader je als het ware de lay-out af en kan net die finishing touch zijn. Dus als je een lay out hebt gemaakt en je denk 'ik mis nog iets' probeer dan eens een lijn te zetten op het basis wel, vaak doet dit wonderen!




De 'bloemen' heb ik gesneden met de silhouette en bespoten met glimmermist, het hart van de bloemen is een grote druppel Distress Stickles.

Gebruikte materialen van Creabest:

- Papier: Echo Park Paper - Eclectic Everyday

- Kraft cardstock

- Distress Ink Tea Dye

- Distress Stickles Mustard Seed

Alfabet: Thickers Foam Daiquiri White

- Silhouette

- Glimmermist Dragonfly, Pomegranate, Key Lime Pie en Chalkboard Glimmermist Firefly

- Bombay India Ink Black



Silhouette Studio:

- Starburst set





 Ga naar de website van Creabest

Ga naar de webwinkel van Creabest

Lieve groetjes,
Inge

Geen opmerkingen: