vrijdag 25 januari 2013

Een roze layout met een mannenfoto!

Zelfs voor een mannen-layout kun je best roze papier gebruiken! Voor deze pagina heb ik de mooie lijn Hello Friend van Glitz Design gebruikt. Vooral de bijbehorende stickers vind ik erg leuk. Het papier kan gebruikt worden voor een meisjes lay out door de roze kleur maar ook prima voor een mannen layout door de liefelijke embellishments en stickers.


Voor de pagina heb ik een grote foto gebruikt waardoor je weinig papier zult gebruiken. Ik heb 3 stroken papier en 1 achtergrondvel gebruikt. De randen van de stroken heb ik allemaal geïnkt. De bloem rechtsonder in het achtergrond vel heb ik voor een groot deel losgesneden zodat het over de foto en het frame valt, ik heb de losse delen vastgeplakt met foam tape voor een 3D-effect.


Met Dylusion Ink Spray en een masker heb ik de ruiten op het papier gemaakt. Als eerste heb ik de ruiten links onderin het papier gemaakt. Je sprayt de inkt op het masker en je krijgt de ruiten op het papier. Als je het masker vervolgens van het papier haalt, zit er nog veel inkt op het masker. Je kunt hem dan in negatief gebruiken zoals ik rechts bovenin heb gedaan. Je draait het masker om (met de inkt naar het papier) en je maakt een afrduk waardoor je weer een andere vorm krijgt.

De pagina heb ik afgemaakt met de bijpassende stickers, washitape,  gouden eyelets en een chipboard frame. Het chipboard frame heb ik eerste met witte gesso bewerkt en daarna ben ik er met distress inkt overheen gegaan voor een vintage effect.



Gebruikte materialen van Creabest:

- Papier: Glitz Design - Hello Friend

- Hello Friend Layared stickers

- Washi Tape: Cashmere Dame Washi Tape Chevron

- Mask: Mini Harlequin

- Scallop Frames Chipboard Set - (momenteel in de opruiming)

- Dylusions Ink Spray - Bubblegum Pink - (momenteel niet voorradig)

- Distress Ink tea dye

- witte gesso

- zwarte pen

- foam tape


Ga naar de website van Creabest

Ga naar de webwinkel van Creabest

Lieve groetjes,
Inge

1 opmerking:

Unknown zei

Ik kwam bij toeval op je scrapblog, wat maak je leuke dingen. Het roze kan inderdaad prima met een mannenfoto. Erg mooi gemaakt. Ik ga je volgen voor nog meer inspiratie.

Groetjes,
Leonie
Http://bylejonie.blogspot.nl