vrijdag 19 december 2008

2 LO's

Vandaag ben ik weer lekker bezig en ik heb al 3 LO's af waarvan ik er al twee op de foto heb gezet. Beide Lo's zijn gemaakt met papier van October Afternoon.

De eerste LO (een lift) is gemaakt voor de 8e opdracht van Creabest. De opdracht is: gebruik de titel (duidelijk zichtbaar): It's the most wonderful time of the year. Aangezien vrijwel iedereen dan natuurlijk meteen aan kerstmis denk heb ik juist iet6s anders gedaan. Ik het de titel veranderd naar "It was the most wonderful time of the year 2008" en heb een foto genomen van de paar dagen dat mijn vriendinnen in Colmar waren.

Journaling: "Ondanks het feit dat het verschikkelijk was in het hotel in Colmar heb ik de 3 dagen dat Vicky en Levina ontzettend genoten. We hebben veel gelachen, gezien & wijn gedronken!"



A beautiful day out @ Riquewihr
De tweede LO (ook een lift) is ook gemaakt is Frankrijk tijdens afgelopen zomer. Op deze foto sta ik met een vriendin op de steile helling van de wijngaarden. We zijn toen een heel eind naar boven gelopen en daar van het uitzicht genoten!

Geen opmerkingen: