zaterdag 27 december 2008

Nog 2 Lo's

Hier zijn de twee volgende LO's die ik vorige week heb gemaakt. Voor beide Lo's heb ik weer October Afternoon papier gebruikt.

Tarte flambee
Voor de eerste LO heb ik een foto genomen van mij met een vriendin op een terras in Riquewihr afgelopen zomer. Tarte Flambee is een overheerlijke specialiteit uit de Elzasstreek wat ik daar dan ook regelmatig heb gegeten. Voor de LO heb ik alle vormen uitgeknipt (niet uitgesneden maar uit de losse hand geknipt zodat de vormen niet recht zijn) en op alle vormen een rand gezet. Vervolgens heb ik twee verschillende cirkels getekend (ook niet recht) en het geheel afgewerkt met knoopjes, bloemen en stiksels.



Mmmm...
Voor de tweede LO heb ik een foto gebruik van mij in de wijngaarden van Riquewihr. De cardstock heb geknipt en op designpapier geplakt. De rode verf heb ik aangebracht met bubbelplastic. Ook bij deze Lo heb ik op het papier en de foto dunne randen getekend en ik heb het geheel afgewerkt met knoopjes. De titel heb ik een glaslaagje gegeven met embossingpoeder.

Journaling: "De witte druiven waren niet te eten. De rode druiven daarin tegen smaken naar ene heerlijke fles Elzas wijn!!!"


2 opmerkingen:

Margreet zei

Mooie lo's Inge. Dat papier vind ik ook zo mooi, mooie kleuren!!
groetjes.

Anoniem zei

Hi there your work is flippin amazing WOW .. I love it and that LO is KILLAH WOWSA!

Sasha