dinsdag 16 december 2008

minialbum "Macro"

Ik ben dol op macro-fotografie!!!!

En daarom heb ik een tijdje geleden rondom ons huis een serie macro foto's gemaakt (flink ingezoomd). Deze foto's waren zo leuk gelukt dat ik met een selectie ervan een miniboekje heb gemaakt. Ik heb hiervoor kanton gebruik als basis met als eerste pagina de afmetingen 9 x 12 cm en vervolgens elke pagina 1 cm breder. Daarna heb ik ze allemaal beplakt met de foto's en het pappier "Wild Saffron" (is en blijft een leuke lijn) en daarna de pagina opgeleukt met o.a. bloemen, knoopjes, 3D verf. Verder heb ik op eke foto met de dymotang een korte beschrijving gemaakt van hetgeen er op de foto staat!

4 opmerkingen:

Alma zei

Wat leuk Inge en wat een ontzettend leuk onderwerp!

Margreet zei

Wat grappig om zulke alledaagse dingen op de foto te zetten. Je staat er normaal niet bij stil maar het zijn harstikke leuke foto's geworden en het boekje is ook super.

Boukje zei

Mooie zwart wit foto's! Leuk idee om er een boekje van te maken.

Angelique zei

Dat is wel heel erg leuk geworden Inge, ik vind het idee ook erg leuk!