zaterdag 6 december 2008

Binnenkant kastje & kastje II

Nadat het kastje (uit het vorige bericht) klaar was heb ik ook nog de binnenkant bekleed. Ik heb het plankje, de onderplaat en de lades bekeed met plakplastic. Dit mooie beige plakplastic met blauwe bloemen past perfect bij dit kastje en had ik toevallig al een hele tijd liggen. Het was niet gemakkelijk om de lades goed te bekleden maar ik ben blij met het resultaat.



Naast het eerste kastje heb ik nog een tweede kastje geverfd en van binnen bekleed. Dit kastje bestaat uit twee deuren waarvan één met glas in lood en één lade. De bekleding van dit kastje is ook plakplastic maar dan met bloemetjes.



Bij dit kastje heb ik tevens een kaptafel spiegel gekocht die open en dichtgeklapt kan worden. Ik weet nog niet of deze uiteindelijk ook bij elkaar komen maar het kan dus wel!

4 opmerkingen:

Margreet zei

Leuk!!!! Dat plakplastic past precies bij de sfeer van het kastje!! Ik ken die kastjes nog wel van "vroeger", toen zag je zo overal in huis staan.

Karin zei

Goed bezig Inge. Echt lekker Frans plakplastic, met die bloemetjes.

Anoniem zei

Super geworden,je kan wel je eige winkeltje erin beginnen zo gaaf knap je het op,groetjes Joke.

Renske zei

wauw!....meis wat wordt dat een heerlijk huisje!
heel gaaf!