donderdag 11 december 2008

miniboekje "Autumn"

Dinsdagochtend ben ik begonnen aan dit ontzettend leuke miniboekje. Eerst heb ik een vorm opgezocht op Internet en deze (11 x 11 cm) afgedrukt. Daarna heb ik deze 24 maal overgetrokken op grijs karton en uitgeknipt. Vervolgens heb ik één kant van het papier beplakt met October Afternoon papier. Alle randjes heb ik geïnkt en ik heb de pagina opgeleukt met bloemen (Action), blaadjes, roodkapje, uiltjes, paddestoelen en een hertje (uitgeprint en geknipt) en doodles. Vervolgens heb ik de andere zijde van elke pagina beplakt met een foto van 11 x 15 cm en alles rondom weggesneden. Bij het opplakken moet je natuurlijk wel opletten dat je niet het mooie deel wegsnijd en daraom hield ik elke pagina voor het snijden in het licht om te kijken of het juiste deel behouden bleef! Een kind kan de was doen.....?!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat prachtig Inge,zooo leuk dat uiltje en die teksten over de herfst,helemaal geweldig,groetjes Joke.

Miranda zei

Ziet er echt prachtig uit Inge!

Alma zei

Wat een ontzettend leuk boekje is dat Inge!

Christel zei

Zo Inge jij bent lekker bezig geweest, leuk resultaat hoor!
Groet Christel

Karin zei

Dan maar opnieuw... Ik vind het een hartstikke leuk boekje, waarin je lekker veel aspecten van de herfst hebt laten zien. En dan die tekstjes erbij... superleuk!

Margreet zei

Wat een prachtig boekje joh!En wat heb je dat snel gedaan!!

groetjes!!

MvM-design zei

Wauww heel mooi , en wat een werk !!!! Ik ben gek op rood met witte stippen ;)

Boukje zei

Wat heb je veel en mooie foto's van de herfst! Mooi boekje geworden, leuk die vorm en paginagrote foto's!
Groetjes Boukje.