zondag 25 januari 2009

aankopen!

Gisteren heb ik heel veel leuk papier gekocht even een klein overzichtje van wat ik allemaal heb weten te bemachtigen:

Hele gave stempels van 'De Creatie' ontworpen door Marcia Hamelijnck. Ik heb gisteren meteen Mount Foam besteld op Internet dus van de week ga ik ze direct uitproberen...ze zijn zooooo gaaf!!!



Kleine stempels van Pink Paislee en letterstempels



Leuke Chipboard Shape Stickers van American Craft



Heel veel papier van o.a. Rosa Moka, Pink Paislee, Jenni Bowlin, Sassafrass Lass, Elsie, Hambly Screenprints, Scenic Route, Basic Grey, e.a.



Naast deze aankopen in de scrap en stempelwinkel 'De Creatie' heb ik vorige week zoals gewoonlijk ook even geshopt bij de kringloopwinkels. Ik was vorige week toevallig bij een vriendin in Maastricht en daar zit een hele leuke kringloopwinkel met heeele mooie spullen. Ik kon het dus niet laten om even binnen te stappen en ik liep direct tegen dit leuke stoeltje aan. Hij past precies bij het bankje en de stoel die ik al heb dus ben er helemaal blij mee.



En na heel lang zoeken heb ik ook eindelijk een heel gaaf buikkastje gevonden. In perfecte staat dus deze wordt voorlopig nog niet overgeschilderd. Ik vind hem helemaal leuk en ben er heel blij mee!!



Daarnaast nog even naar de kringloopwinkel hier in Asten geweest en daar nog een paar hele leuke oude blikken gevonden. Een koffieblik van Kanis en Gunnink, een beschuitblik met bloemen en een klein hagelslagblikje van Venz!

3 opmerkingen:

Renske zei

meid wat ben jij goed geslaagd!!!
wat een mooie stempels en geweldig die stickers!
ook de meubeltjes zijn heel leuk!
heel veel plezier ermee!
groetjes Renske

Tamara zei

Wat een supergave spullen heb je gekocht.
Ook bij de kringloopwinkel gaaf zeg.
Groetjes Tamara

Margreet zei

Wat heb je veel mooie scrapspullen gekocht!! Veel scrapplezier ermee hoor! en dat huisje van jou wordt vast harstikke gezellig met die mooie spulletjes.

groetjes!!