vrijdag 30 januari 2009

Nog een award!!

wederom van Renske gekregen! Nogmaals heeel erg bedankt, voel me helemaal vereerd!! Word er even stil van hoor, twee awards in één week.....



Nu is het de bedoeling dat ik deze award weer doorgeef aan 5 personen. Dit keer geef ik deze award aan iedereen die mijn blog wel eens bezoekt! Ik vind het super hoe iedereen zo enthousiast is over het scrappen en iedereen maakt er op haar (of zijn) manier iets prachtig van. Neem hem dus gerust mee en zet hem op je blog, want ook JIJ vendient deze award!!!

1 opmerking:

jeanette zei

Hallo Inge,

Wat een leuke site heb jij. Heb zelf net een blog,standaard en ben nu bezig zelf een te ontwerpen.Valt nog niet mee.Ik kreeg een tag van Scrapbook-paradise.Zoek de zesde map en de zesde foto en vertel daar iets over.Tag daarna 6 anderen.
Veel succes,groetjes Jeanette[www.mienknuter.blogsot.com]