zaterdag 24 januari 2009

Gezondigd.....

Ik zou me vandaag opsluiten om dit weekend de 13 nog te maken LO's te maken maar het is me niet gelukt me aan mijn eigen regel te houden. Vandaag ben ik lekker met m'n zusje gaan shoppen bij "De Creatie" in Veghel. Zij hebben nu opheffingsuitverkoop en alles is met 40 % korting. Leuk shoppen dus. Ik heb heel veel papier gekocht en hele leuke unmounted stempels (samen met m'n zusje. Nu direct dus even van dat Mount Foam besteld op Internet zodat we ze volgende week kunnen gebruiken. Ik zal morgen een foto maken met mijn nieuwe aankopen. Helaas heb ik hiermee dus mij eigen regel 'Eerst 50 LO's maken voordat ik weer papier mag kopen' verbroken maar ik had toch al niet zo gek veel papier meer. Vele losse vellen en enkele setjes van October Afternoon en K&Company (Ancestry en Classic) verder niet gekveel meer. Dus het mocht wel weer van mezelf...haha

Geen opmerkingen: