maandag 26 januari 2009

Encouraged Award!

Van Renske kreeg deze award! Nogmaals heeel erg bedankt, vind het erg lief van je!



Nu is het de bedoeling dat ik deze aanmoedigings award doorgeef aan 5 mensen. Ik vind het iedere keer weer erg moeilijk om 5 mensen uit te kiezen voor deze award. Maar het is me weer gelukt om 5 bloggers te vinden die ik deze award graag geef:

Elly: Omdat ik haar blog super vind, de dingen die ze maakt gecombineerd met haar liefde voor brocante spulletjes!
Hanny: Omdat ze hele leuke LO's maakt en altijd erg veel leuke links op haar blog heeft staan.
Jill: Omdat ze ontzettend leuke Lay Outs maakt die me vaak erg inspireren.
Joke: Omdat ze ontzettend leuke kaartjes maakt.
Marleen: Omdat zij erg kunstige dingen maakt met heel veel verschillende technieken.

Gefeliciteerd met jullie award en ga zo door!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dank je wel Inge,wat lief!!! en leuk!!!plaats het zo snel mogelijk op me blog,groetjes Joke.