dinsdag 27 januari 2009

avondje scrappen!

Vanavond heb ik weer lekker kunnen scrappen. Ik heb in totaal 3 LO's afgekregen met alle foto's van mijn korte zomer in Colmar. Het zijn 3 totaal verschillende LO geworden. De eerste LO heb ik helemaal zelf gemaakt zonder schets of voorbeeld. De tweede heb ik gelift en de derde heb ik ook zelf gemaakt. Meestal lift ik mijn LO's maar vanavond heb ik er dus 2 zelf bedacht en ik vind ze beide erg leuk gelukt.

"The most beautiful view of Kaysersberg"
Voor deze Lo heb ik papier van Making Memories "Passport" gebruikt. Alle randjes heb ik bewerkt met bruine Distress ink. De titel en de hoekjes naast de foto heb ik geverft en daarna met embossingpoeder en de heattool glanzend gemaakt. Verder heb ik postzegels, stempels en een rub-on gebruikt.




"Colmar by night"
Voor de eerste LO heb ik foto gebruikt van Colmar in de nacht. De foto's zijn allemaal een beetje oranje/rood en daarom was het erg moeilijk hier goed papier bij te vinden. Ik heb papier gebruikt van K&Company 'Ancestry'. De randen van de foto's heb ik geschuurd en het grote vel papier heb ik gerafeld met een edge distresser. De randjes van het blauwe papier heb ik bewerkt met bruine distress ink. Daarnaast heb ik stickers van 7 Egypies 'Time', brads en een stempel op een transparante sheet gebruikt. De rondjes aan de rechterzijde heb ik eerste geknipt, vervolgens een kleine stempel erop gezet en een iets grotere ronde uit de foto geknipt.




"I {love} Elzas"
Voor deze LO heb ik eerst papier uitgeknipt a.h.v een mal. Vervolgens heb ik de foto aan de zijkant geplaatst voor een ander effect en deze in de ronding meegeknipt. De foto heb ik geschuurd en de scallop cirkel heb ik bewerkt met bruine Distress ink. Het grote blad aan de linkerkant is van Grungeboard van Tim Holtz. Dit heb ik bewerkt met distress ink. Verder heb ik de LO afgemaakt met bloemen (in het midden een hartje van de Action) en bladeren van Prima Marketing. De titel is van Foam letters en het hartje komt ook uit een pakket van de Action en heb ik opgehoogd met foamtape. Het geheel heb ik op donkerbruine cardstock geplakt om het gemakkelijk in een map te kunnen doen.

3 opmerkingen:

Renske zei

hihihihi ik heb weer een award voor je!!!
je hebt hem verdient!!!

Splashes of Pink and Mint zei

Hoi Inge! Wat een gave lootjes!!! En dan nog wel op 1 avond, hoe krtijg je het voor elkaar! Enne.... nog hardstikke bedankt voor je award! Beetje late reactie, maar ik ben nu eindelijk weer een beetje opgeknapt!

Anoniem zei

Hoi hoi Inge je hebt weer prachtige lo`tjes gemaakt en wat een schitterende foto`s heb je gemaakt overal,groetjes Joke.