vrijdag 22 mei 2009

behangetje - nu tegen de muur!

Gisteren zijn mijn ouders weer even geweest om te klussen. We hebben enkele lampen opgehangen, planken in de hal, en natuurlijk de behangpanelen gehangen.

Allereerst zijn de MDF-panelen aan beide zijden in de grondverf gezet zodat de behanglijm niet direct in de plaat zuigt. M'n vader heeft de panelen vervolgens met haken aan de muur gehangen. Ik kan de platen nu dus ook omdraaien en de andere kant ook nog behangen! Vervolgens hebben we de panelen behangen! En het resultaat is super!!! Kijk maar eens:

Twee grote panelen van 2,25m lang hebben we in de keuken gehangen. De keukentafel er tegenaan, mooie lamp erboven en klaar!!!



Tussen de woonkamer en de keuken hebben we een kanten gordijn gehangen om een scheiding te creëren. Het resultaat is heel leuk geworden...



Ook hebben we twee kortere panelen op de overloop (grenzend aan de woonkamer) gehangen om eenheid te creëren. Deze hangen nu boven de sidetable.



En? Vinden jullie het behang nu nog steeds zo heavy? Ik niet hoor, ik vind het suuuper en het past echt perfect bij de rest!!

Bedankt weer voor het komen kijken op mijn blog en laat gerust een berichtje achter!!

10 opmerkingen:

Karin zei

Ik vind het keileuk geworden. Breekt je witte muren en geeft echt een heel apart effect. Had je dit eens ergens gezien of heb je het helemaal zelf bedacht?

anja zei

Dit is echt supergaaf,je hebt echt leuke ideeën.

Gr Anja

Anoniem zei

En ik vind het ook super en vind die lamp echt gaaf,je bent goed bezig Inge,groetjes Joke.

Rutha zei

Het resultaat mag er zijn hoor!! Tis errug mooi geworden!!

Anoniem zei

hallo,

ik vind jou behang echt hele maal geweldig !!
hij is echt super leuk!
ik zoek me alleen helemaal wild maar kan het behang nergens vinden
en ik zou graag weten waar je die hebt gekocht?

gr juliet

Anoniem zei

zou je mij willen andwoorden op dit email-adderes juliet_pluto@hotmail.com

dankjewel alvast! (:

gr, juliet

Anoniem zei

Hoi Inge.

Ik kwam per toeval op je site terecht via google en zag het behang wat jij uitgekozen hebt. Hier ben ik echt al maanden naar op zoek en kan het nergens vinden, heb echt geen idee waar het te koop is. Ik zou dit heeeel graag willen weten.
Zou je mij alsjeblieft willen mailen waar je dit gekocht hebt?!
Alvast bedankt!

Groetjes Sabine

Anoniem zei

Sorry mijn emailadres vergeten:

sp_school@hotmail.com


Groetjes Sabine

Anoniem zei

En nog typ ik het fout:

sp_school@hotmail.nl

Groetjes Sabine

Anoniem zei

Hallo,

Ik heb hierboven ook al wat berichtjes gestuurd, maar ben er inmiddels achter waar het behang van is. Nou is mijn vraag, ik heb nog 2 rol weten te krijgen via via.. en heb jij misschien nog wat van dit behang over? Rol of misschien minder? Dan neem ik het graag van je over!!
Mijn mailadres nogmaals:
sp_school@hotmail.nl

Groetjes Sabine