zondag 24 mei 2009

Salontafeltje



Wat is het toch fijn om een handige vader te hebben he?! Deze salontafel heeft hij in twee dagen in elkaar gezet. Het is een onderstel van een oude keukentafel, dat heeft hij ingekort en de poten afgezaagd. Als blad heeft hij een steigerplank van 4,80m gebruikt dat hij in 4 delen heeft gezaagd. De boel geschuurd, afgerond, gelakt en voilà....een nieuwe salontafel is geboren! Leuk issie geworden he!! Ik ben er helemaal blij mee en het is precies wat ik wilde.....en dat voor €3,50!




1 opmerking:

Unknown zei

Hoi,

Ik heb eigenlijk een hele rare vraag. Ik ben al heeeel lang op zoek naar precies hetzelfde behang die jij op de panelen hebt gemaakt. Nou is mijn vraag, waar heb je deze gekocht!! Vind deze zo geweldig en kwam via bloemenbehang op google intypen op jou site terecht. Hopelijk geef je me een berichtje terug!

Hartelijk bedankt alvast!!