donderdag 14 mei 2009

Vloer- en tafelkleed!

Vanmiddag heb ik dan eindelijk een leuk tuintafelkleed gevonden een een leuk ijzeren dienblad voor onder mijn lavendel. Het fleurt mijn balkon direct helemaal op!



Ook heb ik een vloerkleed voor in de woonkamer gekocht. Na lang zoeken is het uiteindelijk toch deze geworden. Ik zag hem een hele tijd geleden al hangen en heb geen leukere meer gevonden. Een mooi licht en speels vloerkleed dat mooi bij de donkere vloer en meubels mast. Ik ben er blij mee!




Daarnaast ben ik ook nog aan het scrappen. Afgelopen week ben ik begonnen aan mijn miniboekje voor de foto's van mij huisje. Ik heb de basis nu af en nu moet ik hem nog gaan invullen en aanklden. Er zullen nog een aantal bladzijden bijmoeten om alle foto's erin te krijgen!




3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat koop je toch allemaal leuke spullen voor in je huis Inge. Het is echt een paleisje geworden zo. Ik hoop dat je heel veel geluk en liefde hebt in je nieuwe huis.

Groetjes en tot morgen.
Wendy

Anoniem zei

Oh, en ga je ons ook verklappen waar je dat prachtige tafelkleed met ruitjes en rozen vandaan hebt?

Karin
http://pinkacollection.blogspot.com

Anoniem zei

Hai Inge gaaf je tefel kleed,ik hou ook van rozen spulletjes en je kleed ook super,het word steeds gezelliger in je huisje en je boekje ziet erook toppie uit.